ست کردن لباس

ست کردن لباس

یکی از اصول اصلی و بسیار مهم  در خرید لباس بچگانه، ست کردن لباس بچگانه می باشد. در واقع ست کردن یک نوع استایل خاصی به بچه می دهد .شما والدین اگر لباس گرانقیمت هم خریداری نمایید ولی ست انتخاب نکنید کودک باز هم نامرتب و  شلخته می باشد . ما به شما در این مقاله آموزش می دهیم چه لباسی برای فرزند دلبندتان انتخاب کنید تا آنها شیک و خاص شوند.

ست کردن لباس بچه گانه بر اساس استایل کمی  دشوار است. مثلا شما برای فرزندتان یک بلوز شیک و کت و کراوات انتخاب می کنید پس برای شلوار هم باید به سراغ شلوار پارچه ای مناسب بروید. نه اینکه برای شلوار به سراغ جین یا شلوار مام استایل بروید  زیرا شما یک سبک کلاسیک انتخاب نموده اید. پس بهترین انتخاب همان شلوار پارچه ای و راسته می باشد. یا اینکه شما یک تیشرت انتخاب می کنید پس برای شلوار هم سراغ شلوار جین یا فشن بروید. زیرا سبک شما اسپرت می باشد و شلوار پارچه ای نتیجه ی جالبی نخواهد داشت.

یکی دیگر از مواردی که برای ست کردن لباس به ما کمک میکند انتخاب جنس پارچه می باشد. مثلا شما برای لباس پاییزی کودک یک بلوز بافت انتخاب می کنید و برای شلوار یک ساپورت یا شلوار پارچه ای انتخاب میکنید که اینگونه لباس پوشیدن بسیار نامناسب و ناهماهنگ می باشد ما باید برای شلوار هم از شلوار یا ساپورت بافت یا پشمی انتخاب کنید لباس تابستانه هیچ همخوانی با لباس زمستانی یا بلعکس ندارد.

شما باید با توجه به سن فرزندان لباس آنها را انتخاب کنید. نباید او را مجبور به پوشیدن بعضی لباسها که با شرایط سنی او منطبق نمی باشد کنید در چنین مواردی نه تنها کودک شما استایل مناسبی ندارد، بلکه مورد تمسخر دیگر کودکان هم سن و سال خود قرار می گیرد و روحیه ی او به شدت تضعیف می شود. از طرفی دیگر ظاهر کودک شما با این لباس ها برای بزرگترها نیز جالب نیست و آنان این استایل نامناسب را نتیجه ی تصمیم گیری نادرست والدین کودک می دانند.

پیام بگذارید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. زمینه های مورد نیاز علامت گذاری شده اند *