استایل دخترانه بهار 1402

استایل دخترانه بهار 1402

لباس پوشیدن کودکان متفاوت از افراد بزرگسال است. اغلب والدین زمان زیادی را برای تکمیل کمد لباس کودکان خود در فصل بهار صرف می‌کنند. حقیقت امر این است که کودکان بر خلاف افراد بزرگسال، در هر فصل به یک کمد لباس جدید نیاز دارند. دلیل اصلی این موضوع این است که کودکان در حال رشد هستند. لباس‌های کودکان ارزان قیمت نیستند و همین موضوع مساله را دشوارتر می‌سازد

کودکان بدون توجه به فصل، به لباس راحت نیاز دارند. بهار فصلی است که کودکان و بزرگسالان را به بیرون رفتن وا می‌دارد. بازی کردن در منزل هم نیازمند لباس و کفش راحت است اما هنگامی که بخواهند بیرون از منزل بازی کنند فعالیت‌های بیشتری برای انجام وجود دارد و به احتمال زیاد کودک زمان بیشتری را در پارک و فضاهای دیگری که تجهیزات ورزشی دارند سپری می‌کند. لباس پوشیدن راحت انعطاف‌پذیری را به همراه دارد که بهترین امکان است. تیشرت‌ها، پیراهن‌ها و کت‌های سبک انتخاب‌های بسیار مناسبی هستند.

انتخاب رنگ‌های روشن و طرح‌های متنوع

رنگ‌های روشن روح تازگی به لباس‌های بهاری می‌بخشند.

به سراغ رنگ‌هایی مانند زرد، آبی و سبز بروید.

بلوزها و تاپ‌هایی که رنگ خنثی دارند را می‌توانید در فصل‌های متفاوت استفاده کنید.

ترندهای فصل بهار

پوشیدن لباس‌های رنگ روشن در فصل بهار، به محیط اطراف ما وجهه‌ای شاد و زیبا می‌بخشد و همچنین، روحیه ما را عوض می‌کند! به همین دلیل، بهتر است که برای فصل بهار، رنگ‌های مشکی، آبی تیره، و هر رنگ تیره دیگری را با رنگ‌های شاد و روشن از جمله زرد، آبی و یا سبز جایگزین کنید.

پیراهن هایی که از پارچه نخی و نازک دوخته شده‌اند، تقریبا برای پوشیدن در هر مکان و موقعیتی مناسب هستند.

لباس‌های طرح‌دار، به خصوص آن‌ها که طرح گلدار دارند، برای پوشیدن در فصل بهار بسیار مناسب هستند.

پارچه‌های گلدار مناسب فصل بهار هستند

می‌توانید در فصل بهار و آغاز گل دادن گیاهان، لباس‌های گلدار بپوشید و بیشتر با طبیعت همراه شوید! به عنوان مثال، شما می‌توانید یک پیراهن، بلوز، دامن، و یا حتی یک شلوار با طرح گل گلی درشت بپوشید. این مدل لباس‌ها در فصل بهار، بسیار مد و رایج می‌شوند.

پیام بگذارید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. زمینه های مورد نیاز علامت گذاری شده اند *