لباس یلدایی دخترانه

لباس یلدایی

لباس یلدایی دخترانه

لباس یلدایی دخترانه با طرح های شیک و زیبا

 آخرین شب پاییز که دراز ترین و تاریک ترین شب سال محسوب می شود با نام شب یلدا جایگاه ویژه ای در میان ایرانیان کسب کرده است و مردم ایران تا سپیده دم با انواع و اقسام برنامه های مفرح در کنار یکدیگر این شب دراز را به خوشی سپری می کنند. همان طور که خدمتتان عرض کردیم ما برای شما همراهان عزیز در این مطلب انواع طرح های مدل لباس یلدایی دخترانه فراهم اورده ایم. با آنای بیبی همراه باشید. یلدا امروزه توسط ایرانیان با شب نشینی اقوام و خانواده در کنار یکدیگر برگزار می شود بدین گونه که اعضای خانواده در این شب مهم گردهم آمده و افراد مسن خانواده شروع به تعریف کردن قصه های کهن می کند که خوردن هندوانه ، آجیل و انار و شیرینی و میوه های مختلف از جنبه های نمادین این شب عزیز می باشد.

کالکشن یلدایی دخترانه 2022

 یلدا، آخرین شب پاییز است و طولانی ترین شب سال است. در این شب بیشتر خانواده ها گرد هم می آیند و جشن می گیرند. بعضی از خانم ها به تزیین سفره شب یلدا اهمیت می دهند و از خوراکی های مخصوص شب یلدا هم برای پذیرایی استفاده می کنند.اغلب  افراد هم لباس خود و کودک را طبق تم شب یلدا انتخاب می کنند. یکی از نماد های این شب هندوانه است و دیگر نماد آن انار است که برای طراحی و انتخاب لباس در نظر گرفته می شوند.

ما در مجموعه آنای بیبی شیک ترین کالکشن های یلدایی با بهترین قیمت  را برای شما عزیزان فراهم کردیم که میتونین از قسمت فروشگاه وب سایت و یا کلیک روی دکمه خرید مستقیم محصول به راحتی برای فرزندان دلبندتان تهیه کنید.​

پیام بگذارید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. زمینه های مورد نیاز علامت گذاری شده اند *